Romantik

Un blog cu atitudine
Sport

Exercitii simple pentru slabit

Daca nu ai timp sa mergi la sala dar totusi vrei sa practic sport, puteti face cateva exercitii fizice extrem de simple dar foarte benefice pentru slabit. Daca vei practica constant aceste exercitii rezultatele nu vor intarzia sa apara. Un program organizat corect va ajuta sa va tonifiati musculatura si sa aveti un tonus cat mai bun.

Nu trebuie sa faceti antrenamente care va istovesc si care sa se intinda pe o perioada lunga de timp. Tot ce aveti nevoie este sa practicati exercitii cat mai eficiente in lupta cu kilogramele in plus. Asadar, tineti cont de sfaturile specialistillor in domeniu si apunati-va de treaba. Iata  un set de cateva exercitii tocmai potrivite pentru slabit, care le puteti face linistiti acasa.

* exercitiul 1

Din pozitia de flotari, tineti picioarele departate la nivelul soldurilor si in acelasi timp mainile sub linia umerilor. Incordati posteriorul si abdomenul si nu tineti fundul lasat. Spatele trebuie sa fie in linie dreapta in timp ce mentinand incordati muschii fesieri veti  putea adopta o pozitie corecta. Este important sa tineti barbia in piept si sa priviti in jos. Mentineti aceasta pozitie cat puteti iar daca resimtiti durere renuntati, pentru ca pe masura ce exersati veti creste si rezistenta.

* exercitiul 2

Tineti picioarele departate astfel incat sa depaseasca un pic linia soldurilor. Pastrati spatele drept si abdomenul incordat, apoi trageti umerii in spate si ridicati pieptul. Tineti privirea drept inainte si coborti picioarele atat cat va permite flexibilitatea apoi reveniti la pozitia initiala. Este important sa nu ridicati calcaiele de la sol atunci cand faceti exercitiul si sa nu lasati genunchii sa treaca de linia degetelor de la picioare.

* exercitiul 3

La acest exercitiu incepeti din pozitia plansa, intindeti piciorul drept si aduceti-l pe langa mana dreapta, calcand pe toata talpa in momentul in care il puneti jos. Apoi duceti piciorul iarasi in spate in pozitia initiala si efectuati aceeasi miscare de aceasta data cu piciorul stang.Mentineti muschii fesieri si abdominali incordati pentru a va mentine o pozitie cat mai corecta. De asemenea, este important sa nu lasati umerii si soldurile sa cada ci sa pastrati muschii cat mai incordati.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *